Sunday, March 28, 2010

...



12 comments:

ستيتة حسب الله الحمش said...

ومن الكلام الكبير ده نطلع بحاجتين

ماهو يا أما المثل القائل اللي يعمل نفسه بالونة يستاهل الناس يفرقعوه :)

أو مشروع وباظ في داهية والجاي أحلى وألوانه زاهية

اني خيرتك فاختاري

فاتيما said...

مين دا يا يم يم ؟؟
او ايه دا ؟؟

اضرب اخماس ف اسداس
و لا أقول تخمين زى ستوتة ؟؟

مش هقول غير
لو متقدر

هيحصل

و صلاح عبد الصبور بيقول

إنفجروا
أو موتوا

ساعات الأنفجار بيبقى نهاية شىء
و بداية حاجة أحسن

تحياتى ليكى
و سامحينى على تقصيرى

صيدلانيه طالعه نازله said...

مش كل لحظات الانفجار بتبقى كويسه
اصل ساعات لو انفجرنا حيبقى من توابع انفجارنا اننا حنجرح اقرب الناس لينا
و ممكن نقول كلام يتحسب علينا و من بعده صعب الدنيا تبقى دنيا زى اللى نعرفها تانى

ربنا يكتبلنا دايما ما فيه مصلحتنا و خيرنا

خواطر شابة said...

الصورة جمالها في أنها تحتمل أكثر من تفسير
أقربها الى نفسي أننا أحيانا نكبت في انفسنا ونتحمل ونتحمل وكل هذا على حساب اعصابنا الى ان نصل للحظة لانعود فيها قادرين على الاحتمال تكون شكة دبوس بسيطة كفيلة بجعلنا ننفجر لانها تكون بمثابة القشة التي قصمت ظهر البعير المشكله هي اننا احيانا ننفجر في وجه من لاذنب له بعني حظه المهبب يقوده أمامنا في هذه اللحظة
دمت بكل الود

قلب ينبض لله said...

تئصدي انك خلاص هاتنفجري
في حاجات كتيير جواكي خنائاكي تاعباكي موتراكي عاملة لوود عليكي وانتي خلاص مابئيتيش قادرة

بقولك ايه يا يوم ياجديد ياعسل :)
:)

عاوزة اكلمك ممكن علي الميل
لو ممكن ابعتلك ميلي فوراا
بس انتي قولي ممكن :):)

shaimaa samir said...

بصى يا يومى الجديد

انا بحب تعليقات ستيتة جداااااااااااا
:):):):


قوليلها انتى متراقبة من قبلى:)):)
بفتح الباء وكسر القاف



اما عن البوست
فعمر ما الغزال بيكون له منقار

وش بيغمز

يــوم جــديد said...

ستوتي حبيبتي اللي مش بتسأل عني خالص :(
والله انتي سكر السوتيتات وستوتة السكرات
:D إني خيرتك فاختاري
هو ممكن يكون كل الحاجات دي وحاجات تانية كمان معاهم
الصورة بالنسبة لي بتقول كلام كتير
ممكن أستعين بصديق ؟؟

وحشتيني جدا

يــوم جــديد said...

فتومتيييييييييييييييي

هيه هيه هيه
أخيرا
لا مش ممكن أبدا
أكيد التعليق دا في الحلم
وحشاني أوي

ويم يم دي لا حد قالها ولا هخلي حد يقولها لي غيرك :)
أنا ما جربت الانفجار من قبل
ربما أخشاه
وربما لا أقوى عليه
المهم
أني أطمع في البداية الأفضل دون انفجارات تذكر :)

ابقي طلي على أختك
مووووه

يــوم جــديد said...

د.علا
آمين يا حبيبتي كلنا إن شاء الله
لا تقلقي مفيش تفجيرات هتحصل
دا تهديد بس :)
لسه بفرح بتعليقك كل مرة زي أول مرة :)

يــوم جــديد said...

خواطر شابة
أيوة هو دا اللي خلاني أحطها من غير كلام تحتها عشان كل واحد يشوفها زي ما يحب
المعنى اللي شفتيه كان في بالي
بس مش هنفجر في وش حد أنا
أنا أنتي انفجار :)

يــوم جــديد said...

قلب ينبض لله
أنا مقصدش كده طبعا
مش للدرجة دي يعني

بيني وبينك
أنا أقصد كده بس مخبية عليّ :)

ممكن ايه بس يا رودي
انتي بتستأذني يا ماما
مش ممكن بس
ممكنين تلاتة أربعة
تأمري يا قمر
سيبيه انتي بس وأنا أبقى أشيله من التعليقات

يــوم جــديد said...

shaimaa samir

بصى يا يومى الجديد

بصينا :)

انا بحب تعليقات ستيتة جداااااااااااا
:):):):

ما يجراش حاجة :)

قوليلها انتى متراقبة من قبلى:)):)
بفتح الباء وكسر القاف

:)يا سوتيتة انتي متراقبة من قبل شيماء سمير ... الدواء فيه سم قاتل


اما عن البوست
فعمر ما الغزال بيكون له منقار

وش بيغمز

مش هرد عليكي
مين شيماء سمير دي أصلا ؟؟
(وش بيطلع لسانه) :)
بس خلاص

لقطات

يقولون : ثلاثة لا تعود : زمن يمضي، وسهم يرمى، وكلمة تقال ولعل تلك الأخيرة من أكثر ما يؤثر فيَّ ليس فقط لأنها لا تعود لكن أيضًا لأنها تبقى ...